fredag den 19. november 2010

Søvnproblemer

Igår aftes skulle vi jo ud og fejre en af instruktørernes fødselsdag, på en bar.
Jeg tog heldigvis ikke alt for sent hjem, for i nat kl lidt i 6 blev vi ringet op på hotelværelset og fik at vide
vi skulle møde nede i undervisningslokalet om 10 min. Så det var bare med at få noget tøj på osv.
Da vi kom derned fik vi at vide at vi skulle lave en stor gruppeopgave der skal være færdig i morgen kl. 17 men vi får løbende flere opgaver oveni hinanden med forskellige deadlines.
Vi skal f.eks. præsentere en ny destination her kl. 20.00 som vi har skulle lave samtidig med de andre opgaver. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå.
Jeg var oppe og få feedback fra instruktørerne fra vores velkomstmøde for lidt tid siden, men synes ikke der var så meget positivt selvom jeg fik 7, men de skal jo selvfølgelig også fokusere på hvad man kan gøre bedre næste gang. Jeg fik lige sovet en lille time her til middag ellers er vi vidst bare nødt til at arbejde videre hele aftenen og så hele dagen imorgen. Så jeg glæder mig rigtig meget til søndag, hvor jeg HÅBER på vi kan holde lidt fri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar