fredag den 26. november 2010

Så er det snart slut....

Så er det i morgen aften vi skal hjem. Vi skal køre i 7 !! timer ud til Antalya lufthavn, tror vidst vi alle frygter turen... Så er vi hjemme ved middagstid søndag. Glæder mig rigtig meget til at se familien igen og har heldigvis fri om mandagen så jeg lige kan få sovet ud osv.

Igår aftes fik vi karakter for præsentationseksamen, og jeg fik 10 :) Blev helt vild glad da det er den højeste karakter jeg har fået indtil videre. Så har regnet ud at mit gennemsnit ligger på 7 hvis man også tæller gruppekarakteren med fra velkomstmøde eksamen. Ellers var det lidt højere.

I aften er der jo gallafest. Det glæder jeg mig til.
I morgen skal vi have afslutning, hvor vi jo skal snakke med instruktørerne om hvordan det er gået osv.
Er ret nervøs for det, fordi de jo kan sige at man ikke er egnet som guide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar