onsdag den 10. november 2010

Så fik vi travlt!

Jeg troede jo at jeg skulle til transfer eksamen på fredag først, men så lavede de holdene om så nu skal jeg allerede til eksamen i morgen tidlig. Der skal jeg så trække enten en arrival eller en departure.

Udover det så skal vi i grupper lave en 30-40 minutter langt show til på lørdag med mindst 5 scener.
Så i aften har jeg arbejdet på transfer og vi har forberedt lidt af showet til på lørdag.

Jeg HÅBER virkelig at jeg trækker en arrival til eksamen for det synes jeg at jeg har nemmest ved og det fylder lidt mere. Men det finder jeg jo ud af i morgen. Vi skal heldigvis ud i bus og gøre det så det virker mere ægte, idag lavede vi departure transfer i klasselokalet så det virkede lidt åndsvagt.

Vejret er virkelig blevet kedeligt og gråt hernede nu, men det er stadig varmt så det er okay, vi har alligevel ikke særlig meget tid til at nyde solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar