mandag den 15. november 2010

Midtvejssamtaler og fridag

Idag har vi været inde i byen og kigge lidt på tøj og spise frokost.
Fik da også læst lidt, og forberedt lidt mere til det velkomstmøde vi skal vise i morgen.
Onsdag er der eksamen i det, og der bliver lavet helt nye hold så vi skal lave det helt fra starten og har
kun en enkelt aften til at nå det. Så der bliver travlt i morgen aften.

Vi har lige været ude og køre lidt på scooter som nogen af drengene har lejet, vi var lidt rundt i byen og oppe i "bjergene". Det var ret sjovt.
I morgen er der en eller anden festival ting i byen hvor de slagter geder på åben gade og det skulle vist være ret blodigt. Så er lidt glad for at jeg ikke har tid til at se det, selvom det sikkert er interessant nok.

Der var jo midtvejssamtaler idag, og det gik meget fint. De spurgte hvad jeg synes om det hele, og sagde jeg klarede det fint men bare godt måtte række hånden lidt mere op i timerne. Det synes jeg nu at jeg gør i forvejen, men kan da godt gøre det mere :P
Så spurgte de hvad jeg ville svare hvis de tilbudte mig et job lige nu og her, så sagde jeg at jeg selvfølgelig
ville sige ja. Det var de rigtig glade for.

Godtnok spurgte jeg på et tidsspunkt en af instruktørerne om man kunne få job her til vinter hvis man havde et job man skulle sige op og lejlighed osv. Så sagde de at os der var på guideskole nu, højst sandsynligt ville komme afsted til foråret først. Men der var vidst også chance for at komme afsted til vinter, bare ikke ligeså stor som til sommer. Desværre :( Men nu må vi se hvad der sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar