tirsdag den 23. november 2010

Skriftlig eksamen og shopping

Vi havde skriftlig eksamen i morges. Der var nogle spørgsmål jeg havde lidt svært ved, men det havde de fleste :) Tror det gik nogenlunde.
Bagefter hørte vi om destinationerne. Det var ret spændende, så kunne man bedre forestille sig det. Og finde ud af hvor man gerne ville arbejde.
Vinterdestinationerne er: Thailand, Goa, Alanya, Sharm el sheik og Hurghada.
Så der er altså ikke så mange at vælge imellem men der var også nogen steder der ikke blev bestilt nok rejser til. Udover vinterdestinationerne mangler de 2-3 personer til callcenteret i Alanya, hvor man skal sidde og sælge rejser i tlf. Der er arbejdstiderne faste, og den faste løn lidt højere. Det gad jeg rigtig godt :)

Så er der selvfølgelig også sommerdestinationerne.
Hvor der er flere steder i Tyrkiet med f.eks. Marmaris og bodrum, kusadasi osv.
Vi fik nogle papirer som vi skal udfylde, med hvor vi gerne vil hen, om vi er interesseret i at arbejde på callcenteret, og lidt om vores kompetencer osv. Det skal vi aflevere på fredag.
Men jeg har skrevet at min førsteprioritet er Alanya, for det lød rigtig spændende. Der er mest stamgæster om vinteren og der er mere stille og roligt og man ser mere af de lokale osv. Og så er vejret vidst i stil med her i Bodrum. Jeg har skrevet Goa på som nr. 2 fordi jeg også gerne vil til Indien. Nr.3 bliver nok Hurghada. Selvom jeg ikke synes Egypten lyder så spændende. Men Thailand er der vidst ikke så stor chance for at få job her til vinter. Så har jeg også skrevet at jeg gerne ville arbejde på callcenteret i Alanya.
Lørdag skal vi så snakke med instruktørerne alene, hvor vi kan få at vide om vi egner os som guider osv.
Ved slet ikke om jeg tør spørge ha ha.

Efter undervisning tog vi ind i byen og shoppede. Jeg fandt kun en bluse. Men skal lige have fundet noget mere på fredag. Der har jeg nemlig fri. Vi er delt op i hold hvor nogle skal op til præsentationseksamen torsdag og nogle fredag. Jeg skal så op torsdag kl. 9. Det er ikke helt retfærdigt synes jeg, for det er en 24 timers eksamen. Dvs. vi trækker den i morgen tidlig kl.9 men så har vi undervisning hele dagen til ca. kl 17 og så har vi faktisk kun aftenen til at forberede det, da vi jo allerede skal op om morgenen.
De andre der skal op om fredagen har fri torsdag når vi andre skal op, så de har rigtig god tid til at forberede sig. Så det synes jeg ikke er særlig fedt. Men så må man jo blive oppe hele natten hvis det skal være...

I aften er der underholdning igen, det er den sidste gruppe. Så tager vi nok ind og får en drink bagefter.
I morgen skal vi på landsbytur :) Det glæder jeg mig til, det skal nok blive sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar