torsdag den 11. november 2010

Eksamensresultat!

Så fik vi transfer eksamen overstået og jeg trak selvfølgelig departure selvom jeg helst ville have haft arrival.
Men det gik faktisk fint, og jeg fik 7 (På den nye karakterskala) Så jeg er tilfreds :)
Bagefter det skulle vi øve vores kabaret og vi har fået det hele på plads og øvet så skal vi bare være helt klar til på lørdag hvor vi skal vise det for de andre på en scene i en kæmpe sal.

Vi har arbejdet på det hele dagen og aftenen, og så sad vi nede i kælderen ved undervisningslokalet og ventede på vores karakterer som først kom ved 23-tiden! Ventetiden brugte vi på at slukke alt lyset og fortælle spøgelseshistorier så det var sjovt nok.

Nu er jeg bare helt vildt træt, og i morgen har vi endnu en lang dag hvor vi også har undervisning om aftenen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar