lørdag den 27. november 2010

Så er det slut :)

Så er det sidste dag her i Bodrum. Vi kører i aften kl. 21 med bus til Antalya lufthavn hvor vi skal køre i 7 timer! Det bliver en hård tur. Så skal vi jo være i lufthavnen i 2 timer og så flyve til Danmark hvor vi mellemlander i kastrup lufthavn og så er vi i Billund kl. 12 i morgen. Bliver dejligt at komme hjem og se familien :)

Igår var der jo gallafest. Det var rigtig sjovt, vi spiste en tre-retters menu og så var der nogle der holdt tale, det var rigtig godt. Man blev helt rørt :)
Der var kåringer af f.eks. guideskolens dialekt, guideskolens vinder (karakter) osv. Jeg vandt desværre ikke noget, haha. Men der var heller ikke så mange.

Bagefter tog vi allesammen i byen, på temple hvor vi plejer at gå i byen. Det var rigtig sjovt, og jeg kom først hjem ved 5 tiden. Vi skulle lige ned í undervisningslokalet kl. 11 idag og have en lille afslutning. Så tog vi ned og fik noget mad i byen.
Så har jeg lige været oppe og snakke med instruktørerne om hvordan det er gået osv.
De sagde at de så potentiale i mig, og at jeg var meget jordnær og tålmodig og at det var rigtig godt.
Jeg havde også sagt at jeg gerne ville arbejde i callcenteret i Alanya og det sagde de at de godt kunne se mig som fordi jeg passede godt ind i det team der er dernede nu osv. Spurgte også om hvad jeg ville passe bedst som, guide eller i callcenteret, og de mente jeg ville passe til begge dele. Men nu må vi se.
Så skal jeg bare vente på de kontakter mig engang, vidst nok i næste uge engang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar